sunnuntai 17. kesäkuuta 2018

Pitkästä aikaa: Onko siellä ketään?

 Nyt jännittää. Tajusin, että päätökseni olla vähemmän aktiivinen somessa ja antaa enemmän aikaa konkreettiselle tekemiselle, on saanut blogini lähes kuolioon. Nyt mietin, että jos kuitenkin - ainakin silloin tällöin - laittaisin myös tänne kirjoitellen ja kuvaten puuhailuani.

Sillä puuhailu ei ole loppunut tai edes vähentynyt. Muuttanut ehkä jossain määrin muotoaan, mutta yhäkin paperit, maalit ja värit ovat kiinteä osa tapaani hengittää. Mukaan on tullut lisäksi kaivertaminen, josta kuvat tähän postaukseen.

Tämän mammuttitauon aikana olen kuvien lisäksi kaivannut sanoja, joten ehkä siksi olen nyt tässä. Samalla en voi olla miettimättä, onko blogi oikea paikka sanoilleni.

Lukeeko näitä juttuja kukaan? Kiinnostaako ketään....? Onko siellä joku? Vai onko aika ajanut blogienkin ohi?


Ehkä nyt enemmän kun koskaan, toivon saavani kommentteja tähän postaukseen. Ihanaa kesää <3

12 kommenttia:

  1. Minä olen ainakin täällä ihastelemassa aina sun tekemisiä. Seuraan toki myös kaikkialla muualla sun tekemisiä.
    Mukavaa kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Marketta, kiitos kun jätit viestin ja olen sinut muuallakin havainnut. :) Ihanaa kesää myös sinulle <3

      Poista
  2. Kyllä täällä ainakin minä olen 😊 Voipi kyllä olla että kesä tekee tehtäviään ja blogeissa on hiljaisempaa. Kaivertaminen mikä mielenkiintoinen juttu 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, Silkku - ja kiitos kommentista. Kaivertaminen on ihanaa ja olen siihen aivan kertakaikkisen koukussa. <3

      Poista
  3. Olenkin ihmetellyt, kun ei ole mitään uutta tänne tullut. Luulin jo, että lopetit blogin pitämisen tykkänään. Onpa kiva jos silloin tällöin tänne jotakin laitat, on niitä lukijoita varmaan, kaikki eivät vain laita kommentteja. En minäkään ihan joka kerta kun katsomassa käyn.
    Tuo kaivertaminen onkin mielenkiintoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Armiida viestistä. Blogin jääminen tauolle oli osin pakonsanelema juttu. Aloitin pienen opintopyristyksen keväällä työnohessa, joka on jatkumassa syksyllä. Mietin kuitenkin, että jos saisin postaukseen sellaisen verkkaisemman rytmin. Mä olen helposti sellainen nollasta sataan kiihtyvä tyyppi, joten postailuun innostuessani se äkkiä haukkaa ison palan ajasta.

      Poista
  4. Juhannusta! Tuntuu olevan vähän siellä täällä puutumista blogisteluun... vanhoja blogilistoja selaillessa huomaa suurimmanosan olevan paussilla :) Jokainen tahdillaan... itse selailen ja etsin jotain uutta ja innostavaa tekemistä...

    VastaaPoista
  5. Täällä ollaan ja pysytään! :)

    VastaaPoista
  6. Kyllä kiinnostaa! Hyvää kesänjatkoa ja innostavia idearikkaita hetkiä sinulle!

    VastaaPoista
  7. Oi oi, todellakin toivon, että aika ei ole ajanut blogien ohi. Ainakin minä kaipaan sanoja ja keskusteluja, eikä vain instakuvia tai vlogeja. Mielenkiintoisia töitä sinulla täällä, pitääpä tutustua tarkemmin.

    VastaaPoista
  8. Ihanaa kun joku vielä pitää blogia! Esim. instassa on niin paljon kaikkea kivaa seurattavaa, että jotkut jää pakostakin huomaamatta. On ilo käydä katsomassa täällä sun blogissa töitäsi. Älä missään tapauksessa kokonaan jätä blogin pitämistä! Itse tykkään kirjoittamisesta ja lukemisesta. Instastakin tykkään kovasti, mutta pelkät kuvat eivät tunnu riittävän. Välillä haaveilen omastakin blogista, mutta ainakaan tällä hetkellä aika ei anna myöden. Ehkä joskus on sen aika. Antoisaa kesän jatkoa!

    VastaaPoista
  9. Hei kiitos <3
    Aivan mielettömän ihanaa että olette jättäneet viestejä ja kommentteja. Tämä kyllä kannustaa jatkamaan blogia.

    Joku kirjoittikin, että kaipaa sanoja ja sen olen itsekin huomannut, että sanat ovat ne, joita Instagramissa kaipaan - ja FB:n ryhmissä myös. Sanoja, jotka voi kirjoittaa omalla ajatuksen virralla miettimättä lukijaa - tai itse huomaan, että FB seinälle en laita montaa riviä, kun en tiedä kuinka montaa ne ärsyttävät... :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".