maanantai 2. toukokuuta 2016

TSNEH


 Juha-Tapio on aivan ihana.Ja tämä on yksi lempilauluni häneltä. Kuvastahan tämäkin aukeama lähti. 

Telattua pohjaa, kasvojen kohdat valkaistu ja sitten Lyran tusseilla väritetty. Mustat tehty mustekynällä. Teksti Poskatussilla, roiskeita gessolla, jota oli vedellä löysytellyt. Sydämet Dyllusion maalilla. On muuten upeasti peittävää.

Tässä parissa on jotain ihanasti viatonta, todella hyvin laulun alkuun sopivaa.
"Puistossa penkki, penkillä poika 
Vieressä tyttö ja hiljaisuus 
Puhua ois hyvä 
Mut sanat niin kuin pähkinä kurkkuun takertuu 
Palelevat sormet toistensa lomaan 
arkana purkalta maistuva suu
Laukkaava sydän ja totinen on poika
 Kun kumartuu ja kuiskaten lausuu 
Mä tykkään susta niin että halkeen 
Mä tykkään susta niin että halkeen"

Paljon rakkautta viikkoosi!

4 kommenttia:

  1. Ihana, kivan värikäs.
    Tuuppas käymään Aurinkokujalla ja osallistu arvontaan.
    Hyvää alkanutta viikkoa sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Aurinkokujalla olen käynyt - useastikin. Arvonnoissa olen ronkeli osallistuen lähinnä askartelutarvikearvointoihin. Muuta tavaraa on nytkin liikaa :)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".