perjantai 12. elokuuta 2016

Mukaan Words & Paintery #july2016


Näillä ihanilla väreillä houkuttelee Words & Paintery. 
Värit ovat aivan upeita ja lause "Every Seashell has a story" - vie mennessään, etenkin jos sitä  lähtee analysoimaan...

Minulle tuli mieleen helmet ja helmistä pyöreä muoto. Ja sitten löysin kauniin ajatuksen...

Ihana oli tehdä. Jotain olen joka päivä tehnyt, siihen olen sitoutunut. Postaamiseen ja töiden kerta "istumalta" (minä seison kun teen) valmiiksi tekeminen ei arjessa tahdo aika riittää. Olen antanut periksi fyysisille rajoitteille ja yritän saada itseni kampatuksi/huijatuksi/jallitetuksi nukkumaan reilusti ennen puolta yötä.




8 kommenttia:

  1. Hykerryttävän vangitseva sivu;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Silkku. Haasteen väriyhdistelmä on ihana. Tulen varmasti käyttämään toistekin

      Poista
  2. Amazing Work!! Thanks for playing along to Words&Paintery challenge

    VastaaPoista
  3. This is beautiful! Great work!
    Thank you for joining us at Words & Paintery.

    VastaaPoista
  4. Great journal page! Thank you for playing along with 'Words & Paintery!'

    VastaaPoista
  5. Beautiful page! Thank you for joining us at Words and Paintery!

    VastaaPoista
  6. WOW! Great Work! Thank you for joining us at Words & Paintery!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".