tiistai 11. joulukuuta 2018

Alkoholimusteet edelleen...



Alkoholimusteilla jatketaan. Tässä enemmän päämäärä edellä. Saimme väriopin kurssilla tehtävän annon: "Tunnustan väriä". Tekniikka ja toteutustpa oli vapaa - sai halutessaan ottaa myös valokuvan tai muutoin toteuttaa.

Itse kokeilin tällaista lähestymistapaa, ja odotan jännityksellä tiistain kritiikkiä (joka jo on mennyt kun tämä julkaistaan. :) ) jossa kuvaa kommentoivat mm. kanssa opiskelijat.
Tässä siis ensin olen piirtänyt Stabilo All rasvakynällä synteettiselle paperille (kts. edellinen postaus). StabiloAll on vesiliukoinen, mutta pysyy paikoillaan alkoholin ollessa liuotin.  (Täytyy muuten ottaa mukaan vähän tuotetietoutta tästä alkoholimusteasiasta kurssille, ilmeisesti melko vieras media kurssikavereille...) Piirroksen päälle valitsin sitten ne värit, jotka ovat minulle merkitykselliset: turkoosin sävyt ja ruskea.  Siniset sinällään eivät ole minun juttuni, mutta turkoosi on minun juttuni NIIN vahvasti, että sitä löytyy lähes aina ja kaikista töistäni. Sillä on minulle merkitystä. Isosti. Olen tähän työhän kovinkin tyytyväinen. Kokoa sillä on A5, noin suurin piirtein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".