tiistai 1. huhtikuuta 2014

Week 11. part 2. Tree of Life with Gracie Howle

Mother Earth
Ihanaa. Olen jo viikossa 11. ja tässä Gracien kanssa/innoittamana. Vaikka toisaalta Pocahontas elokuvalla vaikutusta myös. Kun luin aiheen/näin toisten töitä, alkoi mielessä soida se laulu, mitä se puumummi laulaa. Halusin jotain saman henkistä luoda myös.

Tätä tehdessä olin todella tyytyväinen kasvoihin. Nyt kuvattuna "kaumpaa katsellen" huomaan toisen puolen olevan ilmeeltään moni selitteinen. Toinen on tyynempi - mitä siis hain. Tyytyväinen olen kuitenkin - hän hymyilee keveästi ja hänellä on poskipäät ja sellainen tietynlainen iänkaikkinen iättömyys. Oksistosta löytyy osa niistä asioista, jotka elämääni rikastuttavat. Ja niin olen puun halailija, jos sitä joku vielä on pohtinut. :)

2 kommenttia:

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".