tiistai 1. huhtikuuta 2014

LifeBook2014 11. Viikkoa: Tree of Life part 1. with Tam


Ihanuus. Tätä viikkoa olen odottanut kauhun ja innon sekaisissa tunnelmissä. Olen nimittäin ollut umpisolmussa ihastuksesta FB-ryhmässä näkemieni sivujen kanssa. Tässä viimein omani, jonka sain Tamin työtä seuraten kasaan.

Elämän puussa on kyse yhteydestä. Siitä miten kaikki vaikuttaa kaikkeen. Minä muihin, muut minuun. Kuvaan piirsin ehkä itseäni pienenä tyttönä. Toinen letti aina auki, paljain jaloin koko kesän keinussa keskellä metsää. Jotenkin  tätä tehdessä pohdin sitäkin, että pitää jokaisella olla asioita ihan vain itselleen. Nämä illan hiljaiset hetket - lasten nukkumaan menon jälkeen - ne ovat minun ja tuon pienen lettipäisen tytön. Ja siksi me hiljaa hyräillään: "Tuulee, tuulee, Tuuli laulun kuulee...Tuulee, tuulee.Tuuli kuuntelee..." minun keinulauluani.

6 kommenttia:

  1. Samaa mieltä kuin Enkuli :). Pystytkö suosittelemaan jotain vesiliukoisia vahaliituja? Selasin taaksepäin sun sivuja ja Lyra ainakin tuli vastaan. Olisin ostamassa liidut, kunhan keksin minkälaisiin kannattaa sijoittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lyrat mulla on. Ne on tosi tosi hyvät. Olen ollut tyytyväinen. :)

      Poista
    2. JA kiitos sekä sinulle Esteri, että sinulle Enkuli. ...oon ihan uponnut tähän.

      Poista
  2. voi jessus,mikä ihanuus taas. En taho kestää! Määki haluan oppia tämmösiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jonnaseni <3 Mä voin kiikuttaa nää töihin joskus, jos haluat livenä nähä. Ja sit voin kertoa ainakin sen, että mitä siihen on lyöty.. opettaa sen enempää en tie osaanko.

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".