maanantai 31. maaliskuuta 2014

10TY Haitarikirja: Viikko 5

Aiheena tälle viikolle on LAHJA.
Melko haastavaa. Oma sivuni on vielä hautumassa. :)Ilmestynee huomenna.

 Tässä oma sivuni aiheesta LAHJA.
En tiedä, mistä olen lauseen napannut, tuskin itse kuitenkaan olen keksinyt. Toimii monen kauniin asian suhteen - lapsen, ystävyyden, helmen. :)

Aktiivi bloggaana olen itse jakaja ja "silmistä" pois pitäminen on minulle ehdottomasti haasteellista. Halu ja tarve tuoda omin käsin tehty näkyväksi on iso. Kuulen mielelläni myös muiden ajatuksia ja mahdollisia tunteita, joita tekeleeni herättävät. Tämä on nyt mun tapani elää ja koodata maailmaa.  Odottelen innolla muita 10TYläisiä sivuineen - sillä tämän koin haasteelliseksi. :)

Sarin paketointitaidon näytteeseen pääset täältä.
Annelin aatoksiin lahjoista pääset täältä.
Esterin ystävyyden lahjan löydät täältä.
Macan satumaisen lahjan löytdät täältä.

4 kommenttia:

  1. Lahjani on nyt paketissa - ihan kirjaimellisesti.

    VastaaPoista
  2. Mä takelten oman sivuni kanssa. Täällä on ihana lahja piilossa. Hyvää jatkoa.

    VastaaPoista
  3. Omani myös valmiina, meinaa flunssa viedä kaiken energian.

    VastaaPoista
  4. Olen minäkin väkertänyt sivuni.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".