maanantai 6. maaliskuuta 2017

LifeBook2017:Week 7. Bonus: Pat, Pat with Donna Mulholland

 Postauksissa pieni hiljaisuus. Joskus ei vain irtoa.

Talviloma tuli ja meni. Paljon ulkoilua, rentoilua, ystäviä ja ennen kaikkea rauhallista rötväämistä oman perheen kesken. Kiitollinen olen.

Tämä on minun versioni Donna Mulhollandin tunnista. Ja kyllä olen samaa mieltä... itseään pitäisi muistaa kehua ja kannustaa.


Hyväksyä ja olla sinut oman rajallisuutensa kanssa. Kuten myös sen, että vastuuta et voi kantaa muiden tekemisistä - et vaikka kuinka yrittäisit.

Välillä hämmennyn omaa sinisilmäisyyttäni. Hetken hohoiltuani annan sen itselleni anteeksi. Minä haluan uskoa hyvään ihmisessä. Ja jos tarpeen on pitää väärinkäytöksiin, kiusaamiseen puuttua - sitä ei voi eikä saa sallia. Ihan jo sen ihmisen takia....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".