sunnuntai 21. tammikuuta 2018

JehkotarGrafChallenge #27


Joskus kuvan tekeminen lähtee liikkeelle halusta maalata appelsiini. Ja sen ympärille rakentuu kuva, joka on itsellesikin yllätys. Niin tämänkin kuvan kanssa. Vesivärit ovat olleet hetken aikaa - melkein harmiksi asti mun jumijuttuni (melkein kuin en uskaltaisi muuta tehdä), kuvasta löytyy oranssia ja mustettakin - tummimmista kohdista, joten tällä työllä olen mukana Jehkottaren haasteessa.


Mustetta mukana on vain nimeksi - tytön irikset ja pieniä yksityiskohtia tein musteella

6 kommenttia:

  1. Ai että mä sitten ihailen näitä sun ihmishahmoja!
    Voi kun osaisin ittekin.
    Kiva että oot mukana haasteessa.

    VastaaPoista
  2. Mä aina tykkään sun art journal -sivuista! Tosi kaunis tämäkin. Kiva, kun osallistuit haasteeseen.

    VastaaPoista
  3. Oranssia energiaa! Hieno työ!

    VastaaPoista
  4. Tämä on kyllä ihana! Kiitos kun osallistuit JCC:n!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".