sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Artjournal, sotkua ja perhosia


 Aamun aloitin Tamara Laporten tuokiolla ja oivalsin kaksi asiaa, joilla olen toistuvasti pilannut misti/suihkepohjani. Olen sumutelut ne tukkoon, saanut aikaan ruskeaa ja tukkoista.

Kaksi asiaa: vesisuihke ja töpöttely. Huvittavinta on, että talouspaperi jolla töpöttelin tuli lähes yhtä kauniiksi kuin puoja. Joka tapauksessa tämä on onnistunein suihkepohjani - ever!


Illalla harjoittelin zendoodlaillen perhosia - sillä aamun sivulle sellainen on tulossa. Intouduin niin, että tein sivun vallan valmiiksi asti. Oikealla teksti, joka olisi monen meistä lukea vaikka joka aamu....
Show respect even to people
 who don't deserve it;
 not as a reflection
 of their character,
 but as a reflection of yours. 
Dave Willis

Ja miksikö tämä tänään? No, ko tuntuu terve järki ja se kunnioitus unohtuvan ihmisiltä ihan joka päivä. Jos yksi on jotakin, ei se tarkoita että kaikki on. Pelon lietsominen - yleistäminen ja asioiden suurentelu. Huh! Ois mulla muutama muukin ajatus tästä, mutta olen viisaasti hiljaa ko en halua yleistää.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".