lauantai 20. heinäkuuta 2013

Korttisirkuksen haasteeseen :)

Korttisirkus haastaa kesäisesti ROMANTIIKKAA etsien, ja tässä minun tulkintani aiheeseen. Tämän kortin linnut olen piirtänyt & maalannut jo aikaa aikaa sitten. Nyt ne ovat löytäneet veroisensa kumppanin, ja saavat myös viedä ihanaa viestiään kahdelle "lintuselle", jotka ovat osanneet arjessa olla romanttisia jo monta vuotta.

Kortti oli melkoisen työn tulos. Tänään meillä on tapahtunut Ah! niin paljon muutakin ja lapsiperheen lauantaitouhujen raosta ei tahtonut löytyä aikaa askarteluun. Taas nousee tämä soppi, jota ei tarvitse purkaa arvoon arvaamattomaan :) Lisäksi olen nyt "hitusen" hurahtanut tuohon sävytykseen, joten sävytin tässäkin kortissa sitten lähes kaikki reunat. Myös kirjaimet, jotka stanssasin BS:llä. Lopputulos on kyllä mielestäni ihan ok, vai mitä oletten mieltä?
"Minä suojelen sinua kaikelta..."


Ja nythän mä hokasin, että ne suunnittelemani nuotit tekstin laulumaisuuden korostamiseen jäivät sitten laittamatta.... No, menköön näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".