tiistai 3. maaliskuuta 2015

Minä olen nelikymppinen nainen.

Näillä minuuteilla julkaistavassa Paperilla-lehdessä on juttu Minä ihana nainen!
Jutun sain aloittaa tällä kertaa minä, ja voisiko mikään olla osuvampi postaus tälle päivälle. Tänään vietän lapsellisen innoissani 40-vuotispäivääni. Mitään juhlamenoja en tälle päivälle haalinut, huomiseksi kutsuin ystävät kahville (vähän nolona senkin, koska olen ollut vähän erakkorapu viimeaikoina).

Tämä artjournal sivu, joka Paperillassa on myös on rohkein, mitä olen koskaan tehnyt. Ja valmistui jo aikaa sitten. Gelliplattea ja akryylimaalia pohja, ja levyn puhdistuksen sivutuotteena syntynyt. Valkoista gessoa kuplamuovilla painaen syntyivät valkoiset kohollaan olevat läiskät. Kasvot ja vartalon sekä vaatteen olen tehnyt NeocolorII liiduilla. Jotakinn herkullista tässä kuvassa on.

Tunnelmaltaan se on myös kuin koen ikäni olevan, rehevä, yllättävä, rohkea ja jo elämää nähnyt.

8 kommenttia:

  1. Oooh mikä uhkea leidi kuvassa! Paljon onnea synttärien johdosta!!! Juhlihan kunnolla ;)

    VastaaPoista
  2. Paljon Onnea sinulle täältä toivottelen ja ihastelen hienoja artsivujasi :)

    VastaaPoista
  3. Mikä ihana nainen työssäsi onkaan.
    Paljon onnea näin hiukan jälkikäteen.

    VastaaPoista
  4. Onneksi olkoon Anu-Riikka :). Kuvasi nainen on hienosti toteutettu ja seesteisen oloinen.

    VastaaPoista
  5. 40 on loistava ikä,muutama vuosi sitten jo itsellä ohitettu.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".