keskiviikko 23. marraskuuta 2016

Onnea Jehkotar GRAFTchallange!


 Yksi lempparihaasteistani on ollut auki jo hetken ja minä vasta tässä.... Jehkotar GRAFTchallenge on nyt pyörinyt menestyksekkäästi vuoden. Hienoa ja onnea!
#13 haasteen musiikki inspistä antoi Pharrell Williams ja Happy, mistä johduinkin miettimään oman elämäni onnea tai niitä pieniä hyvin olevia asioita.

Tällä hetkellä suurta iloa tunnen siitä, että on olemassa jonkinlainen hutera tasapaino. Olen tämän syksyä osannut aikaisempaa paremmin istua alas ja viettää aikaa lasten kanssa myös arjessa. Olen onnellinen keskusteluista ja lautapeleistä, unisadusta ja niistä riidoistakin <3. Olen tyytyväinen siihen, että olen työssäni jaksanut ja koen sen antoisana ja opin siinä kokoajan uutta. Nautin myös siitä, että lähes joka päivä minulla on helki silkeutua oman pääni sisään, mielikuvitukseni vietäväksi... Tässä muutama arjen onnena asia.
ja tästä aukeamasta olisi ehkä tehnyt useamman ehkä 4 aukeamaa, jos maalia olisin säästellyt :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".