maanantai 9. tammikuuta 2017

LifeBok2017: Week 1. Main: Journey with the Light with Tamara Laporte


 Tiedän, jos et halua kuulla LifeBook suitsutusta niin sulje silmät. Mä en vaan voisi olla kiitollisempi. En yksinkertaisesti voi. LifeBook on kokonaisuutena Tamara Laporten idea ja tämä jo neljäs vuosi, joten minulla on neljä saman kaltaista tuntia nyt takana - silti niistä ammentaa aivan valtavasti yhä. Viime vuonna lähdin mukaan maaliskuulla, mikä oli virhe. Nautin nyt taas suunnattomasti "realiaikaisesta" viestinnästä, jota Tam pitää yllä. Ja jotenkin hän kyllä saa kaivettua sen parhaan esiin minusta, mikä on jännittävää etenkin kun kyse on nettikurssista.

Tästä tekstistä tuli nyt yhtä lätinää... vaikka tämä sivu (30 x 40 cm kokoinen) olisi ansainnut syvällisempiä saatesanoja. Tekeminen ja lopputulos <3 vanhan sydän huokaa tyytyväisyydesta

2014 Guardian
2016 Happy Traveller
2015 Beacon

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana. Mä niin tykkään Tamarasta ja onneksi mulla on Ostettuna Tamin ylimääräisiä kursseja viime vuodelta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tam on paras. Mä en oo montaa irto kurssia tehnyt, mutta kyllä hän on taitava - lahjakas, luova ja hyvä opettaja.

      Poista
  2. Hi! Just popping in from the FB group to say hello! I totally love your LifeBook page and I can see how your style has evolved over the years! Fantastic! Enjoy the journey! xx

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".