lauantai 4. helmikuuta 2017

Tämän hetken suuren rakkauden parissa


 Muistan nuoruudesta sanonnan " Rakkaus on ikuista kohtaat vain vaihtuvat päivittäin!". Todentuu minulla ainakin, mitä käyttämiini välineisiin tulee. Tällä hetkellä olen tiiviissä suhteessa vesiväreihin. Nautin niiden kanssa leikkimisestä hallituista yllätyksistä, joita halutessani voin luoda valitsimilleni alueille.

Jotenkin olen taas alussa. Vesivärit ovat se kaikkein tutuin media. Se mitä olen käyttänyt eniten vuosien saatossa. Olen tehnyt valtavan määrän kortteja, joiden kuva-aiheet on väritetty vesivärillä. Suurinmuutos nykyiseen lienee onkin se, että aiemmin tein ensin kuvan, tussitin sen - simppelisti viivat mustiksi ja vesiväriä perään. Nyt luonnostelen, lisään värin ---ja usein niin, että väri ei ole yksittäinen alue vaan pitää sisällään monta väriä - ja sitten lisään yksityiskohtia tussilla, valkoisella maalilla jne. Kerroksellisuus on myös näissä akvarellitöissä osana nyt. Malttia kaiketi näin jo odottaa myö maalin kuivumista.
Aihe määräytyi siksi, että pyörittelen mieleni päällä prinssessaa - siis sitä, millainen prinsessa on SE perusprinsessa. :)

..tämä ei oikeastaan ole arttia ja kuitenkin on.

5 kommenttia:

  1. Työ on upea niinkuin aina:) Itsekkin tykkään vesiväreistä ja tussista ja kuulakynästä;)

    VastaaPoista
  2. Taas tulin ihailemaan sun taitavia tuotoksi.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Silkku ja Marjatta. <3 ihana kun jätätte kommenttia.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".