torstai 10. elokuuta 2017

LifeBook2017: WEEK 26 Empathy Monster Joy WITH Tamara Laporte


 Lifebookkereille on joka vuosi myös joku vaihtojuttu - niin tänäkin vuonna. Itse en niihin ole osallistunut, koska olen surkea noudattamaan aikatauluja ja postittamaan.

Tänä vuonna vaihdon yhteyteen Tamara oli liittänyt tunnin empaattisista hirviöistä, jotka lähettävät positiivisuutta ja iloa ja vahvistavat saajaansa.

Minulla on ollut oma perinne - olen tehnyt kalenterin kansia kavereille, ja tällainen hauska hirviö on ehkä parasta kalenterin kanten opettajalle, vai mitä ajattelet?

Tässä  on kahdet ensimmäiset (tuo Oranssikamu on mun mukana koko vuoden) ...näitä tulee vielä muutamat lisääkin :)




4 kommenttia:

  1. what at fun this Monster i love this!!!
    Happy Day Elke

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks and lovely day to you Elke. ps. I work still with these monsters....

      Poista
  2. Nämä kalenterin kannet ovat aivan mahtavia. Katselin kaikki, enkä osaisi valita suosikkiani. Ihania yhtä kaikki.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".