keskiviikko 16. elokuuta 2017

Neljäskerta toden sanoo? ...kannet kalenteriin


 Ja vielä - ehkä melkein viimeiset tälle syksylle - yhdet kannet. Näissä ehkä eniten minun näköiseni monsterit ja lisänä kaikkia hassuja opettaja ohjeita. Jotka varmasti olisivat oivallisia muistaa itse pitkin kouluvuotta.


* tee parhaasi *

* tämä päivä on täynnä mahollisuuksia *

* päätä nähdä hyvät asiat*

* keskity siihen, mikä on tärkeää*

*mahtavat asiat tarvitsevat aikaa toteutuakseen*

Näillä eteenpäin niin hjyvä tulee.


6 kommenttia:

  1. Ompa ihanat kannet.Piirrätkö itse nämä vai onko näissä leimat pohjana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Piirrän nämä itse. ....useimmiten töissäni olevat kuvat ovat piirtämiäni. Toki joskus leimoja käytän myös, mutta se tulee melkein teksissä kerrottua - sen verran poikkeuksellista minulle :)

      Poista
  2. Ihan mahtava! Myytkö näitä vai teetkö omaksi iloksesi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tehnyt näitä itselle ja ystäville nyt 3 vuotta - aihe toki vaihtuu fiiliksen mukaan. Ja olen minä muutamat myynytkin - ja teen tilauksesta, jos kiinnostaa niin laita s-postia. Yhteydenottomahdollisuus vasemmalla :)

      Poista
  3. I have just been reading your last few posts and your Calendar pages and covers all look fabulous. The drawings and details are awesome.
    Yvonne

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".