tiistai 24. syyskuuta 2013

Inspiraatioon ei riitä yksi avain.


Inspiraatioon ei riitä yksi avain.
Tämä ATC- kortti pitää sisällään monta minulle rakasta ja erittäin inspiroivaa asiaa. Kortin taustalta löytyy nuottiviivasto. Musiikki Ah! musiikki. Se herättää ajatuksia, tunteita, visioita. Kortista löytyy sanoina: " Aina inspiroiva ihana lapsi" - ja minulle tämä tarkoittaa omien lisäksi kaikkia niitä ihania ihmisen alkuja, joiden kanssa olen saanut töitä tehdä ja arkea jakaa. Lapset ovat erittäin inspiroivia, ihmettelevät menoa uteliaana ja kyselevät kummia. Näkevät asiat uudella tavalla - aina vaan. Hevoset ovat kulkeneet - isommin tai pienemmin - mukana jotenkin aina ja koukuttaneet minua kyllä. Hevoshahmo tässä kortissa symbolisoi myös luontoa kuten kukatkin.

Tällä kortilla lähden mukaan myös KK:n inspiraation lähteillä # 31 vaihtohaasteeseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".