torstai 5. syyskuuta 2013

Syysleiska kaverin Ompusta

Mulla on ollut onni - osin FB:n ansioista - pitää elossa mukana ihmisiä, jotka olen tuntenut lähes koko ikäni. Tämän iltainen leiska sai innoituksensa yhden sellaisen ihmisen, Eveliina Iso-Koiviston - joka on muuten erittäin taitava valokuvaaja - ottamasta syksyisestä valokuvasta. Kuva on niin omenan tuoksuinen, että vesi herahtaa kielelle.Tämä leiska lähtee heti huomenna ilahduttamaan Even mieltä.

Leiskan tekemisessä hyödynsin myös eilen oppimaani - eli tässä on tehty struktuuria ja vanhennettu & käytetty hapetinta. :)
Syysseestynyt.




 Testinä leiskassa
Syysseestynyt.
Kauneus on katsojan silmässä. Minun silmissäni kuva on kaunis.

4 kommenttia:

  1. Oi--wau--ompas sinulle tullut tänne ihania juttuja ja kuvia--viihdyin pitkän tuokion--

    VastaaPoista
  2. Kaunis! Hapetinta?? Mites se toimii, mitä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minä tiiä oliko sen nimi hapetin :) mutt se mitä sumutetaan metallia sisältävän maalin päälle ja se ruostuttaa sen - tulee rusehtavaa siitä metallisesta. Käytettiin siellä Ellun opeissa... :) Nää termit nää termit...

      Poista
    2. Ja kiitos Anelma ja Sisko kommentoinnista :) <3

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".