sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Stromssirinki eli samoista materiaaleista rinki

Tervetuloa mukaan Strömssirinkiin, johon ensimmäiset 3 mukaan kommentilla ilmoittautuvaa pääsevät mukaan. Edellytyksenä on, että laitat kommenttiin alle kaksi pahinta strömssäystä (=munaus, joka tapahtuu itsestään selvyyden kanssa), joita sinulle on tapahtunut korttiaskartelun merkeissä. Kommenttiin tai minulle s-postiin lampinen.a-r@elisanet.fi etanapostin osoite, jotta saat materiaalipaketin sekä blogiosoitteesi, jotta rinkiläiset voivat linkittää postauksiinsa muiden kortit. Minä lähetän ensimmäisen paketin mahdollisesti jo huomenna maanantaina (jos rinki on kasassa) ja sitten seuraavan paketin lähettää 1. ilmoittautunut sitä seuraavan viikon alusta jne. Osoiteet ja lähetysajankohdan laitan mukaan 1. pakettiin.

Paketteja kasataan siis 4 samansisältöistä/identtistä, joista yhden jätät kotiin itsellesi ja kolme muuta postitat sovittuna maanantaina minulta saamiisi osoitteisiin. Korttia on aikaa askarrella viikko ja se on kiva postata omaan blogiin ja koska kyseessä on Strömssirinki postaukseen myös ne strömssäykset, joita kortteja kasatessa tulee.

Paketista tulisi löytyä  vähintäänkin...

  • väh. 2 kpl samaa leimasin kuvaa (jos toinen vaikka menee pieleen)
  • koristushärpäkkeitä l. papereita, nauhoja, nappeja, höyheniä, pitsiä
  • teksti
...niin, että materiaaleista on mahdollista ilman lisämateriaaleja kortti tehdä. Pitäydytään siis korteissa ja gellin ystävät (kuten minä) jättävät gellilisäykset pois käytöstä myös. Stanssia ja sen tarjoamia mahdollisuuksia saapi sen sijaan käyttää.

Mahtavaa kortteilua kaikille Strömssääjille!

10 kommenttia:

  1. Itse olen luonnollisesti mukana ringissä, mutta jotta meininki on reilu jaan kanssanne kaksi pahinta strömssäystäni, joista ehdoton ykkönen on stanssin stanssaamin levyyn kiinni (tämä tapahtunut useamminkin) ja samoin toinen on vakio kamaa eli liimaan korttiin asiat niin, että kortin saranapuoli päätyy, johonkin mihin sitä ei ole varsinaisesti suunniteltu. ...harmillista jos se päätyy oikealle.

    VastaaPoista
  2. Minäkin ilmoittaudun mukaan rinkiin ja pahimmat mokani ovat olleet: Stanssi stanssatessa väärinpäin eli vasten levyä muutaman kerran ja muuten valmiiseen korttiin liimasin nuotiston kuvan väärinpäin, joten se kortti on turhake.

    VastaaPoista
  3. Hei! Jostain syystä en saa lähetettyä sähköpostia antamaasi osoitteeseen? Laittaisin postiosoitteeni sitä kautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita s-posita lampinen.a-r@elisanet.fi. Vaikka taitaa mulla olla sunkin osoite tallessa :)

      Poista
  4. Onko sulla vielä mun osoite tallessa, vai laitanko uudestaan?

    VastaaPoista
  5. Mä yritän nyt kolmatta kertaa laittaa mokiani...minnehän ne katoavat? Eivät varmaan läpäise julkaisuseulaa ;-). No, tosiaankin...usein olen leimannut tekstin väärinpäin, tai todella pahasti vinoon ja pari kertaa olen tehnyt kortin takakanteen. Jokohan onnistuu?

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Vielä mahtuu. Kiva kun tulit mukaan....

      Poista
    2. Hieno homma...
      Mun mokia on lähinnä vinoon leikatut paperit (miljoonasta leikkurista huolimatta), tuo perinteinen kiinnitetään väärinpäin korttipohjaan ja pahimpana mun surkea käsiala... teen sisätekstitkin melkein aina koneella kun mun harakanvarpaista ei saa kukaan koskaan selvää.. :)

      Poista
  7. Rinki on täynnä. Huomenna/viimeistään tiistaiaamuna lähtee postin matkaan yhteiset materiaalit kaikille. :)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".