torstai 23. tammikuuta 2014

Ihania vaihtoja, hankintoja ja ylläreitä

Idea

Circus
Paulalta sain ihanat aarteet ja ensimmäisen Skinnyn. Sillä hän lähetti minulle Askarteluvuoren ATC-vaihto #13 kortit. Joista toinen oli vapaa ATC ja toinen skinny kooltaan ja aiheeltaan sirkus. Paulan molemmat kortit ovat upeita, ja viehtättäviä. Sirkuskortin norsu <3

Mukaan kuoreen oli Paula laittanut ekstroina mainion karttapaperin ja noita ihania stanssattuja höyheniä, joita olen ihaillut useaan otteeseen. Stanssiin en ole vielä itse törmännyt, mutta sekin hankintalistalla keikkuu
Yllärinä postin mukana tuli




Tämä on ilmeisesti jonkin haasteen arvonta voitto, ihana sellainen, en vaan nyt muista minkä... Olen tuskastuttavan huono tässä asiassa, en tahdo muistaa tarkistaa arvonnan voittajaa saati painaa mieleen sponsoria. Takuuvarma keino ilahtua. :)

Lisäksi posti toi mukanaan hankkimiani asioita. Tilasin mm. steampunk koristeita, ruusuja, kukkia, pitsiperhosia, hattuneuloja, heteitä  ja nauhaa.


Kyllä nyt passaa tehdä ATC kortteja, tauluja, kortteja tai mixedmediaa. Vai mitä.





Tänään sain postin mukana myöskin kotiin mixedmedia ringin mukana taitajalta toiselle kiertäneen albumini <3 En voi kuin huokailla tutkiessani sivuja. Teen vielä puuttuvat sivut, ja kuvaan sitten koko albmin tänne. Lisäksi olivat ihanaiset rinkiläiset vielä muistaneet minua, vaikka tunnen kyllä saaneeni jo tuhat kertaisen palkkion ringin "emännöinnistä". Paketista löytyi seuraavat ihanuudet.


Kiitos Ansku, Mervi ja Marjatta. Kiitos. 

Askartelusopessani on tänäiltana ollut melkoisen hiljaista, sillä olin ystävän luona kyläilemässä. Ehkä huomenna saan aikaiseksi jotakin...
Sitä odotellen.

2 kommenttia:

  1. Upeuksia. Kurkkasin, joko kansio tuli kotiin. Luultavasti tänään saat sen.

    VastaaPoista
  2. Kiva että tykkäsit korteistani :) Höyhenet olen leikannut Silhouette Portraitilla, mutta on varmaan jotain höyhenstanssejakin olemassa tosiaan.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".