keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

Anun Putiikit haastaa: Juuri nyt... 6

 Bongasin juuri uuden haasteen, joka inspiroi nopeaan toimintaan. Sen löydät täältä.

Hurahdin itsekin hankkimaan tuon HappyPlannerin, jota olen nyt vähän päiväkirjatyyppisesti täytellyt. Ja jos ei ole mitään sanottavaa olen piirrellyt ja maalaillut jne sivut täyteen. Ihana sinne väliin on sitten tehdä sisäsivujakin (kyllä, oli pakko sijoittaa rei'ittimeen myös)

Haasteesta löytyi lauseen alku Jaakko heitti kylmän kiven, ja itse jatkoin mutta aurinko ei huomannut... (mielessäni aurinko tietty vastaa tähän: Huomasin, mutta olen anarkisti.)... ja se löytyy tästä "etupuolelta" gelliprintattua taustaa vasten.

Toiselle puolelle liimasin mustan paperin, kirjoitin sinne kaikki muut haasteen lauseet täyteen... ja koristamaan laitoin lisää gelliprintattua paperia. Mä niin rakastan gelliprinttejä.

Intouduin kerrankin leikkimään myös tuolla kuvan käsittelyllä... ::)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".